auto verkoop

auto verkoop

Auto verkoop  van bedrijfswagen-opkopers.be is opgericht vanuit het principe dat de online ruimte voor het kopen van auto’s consumenten moet helpen, niet hinderen bij het krijgen van de beste deals. Dit is ons verhaal en waarom we doen wat we doen.

De blog van vandaag is een beetje anders. Dit is geen typische “auto verkoop ” post of waar je de beste deals kunt krijgen voor nieuwe en gebruikte auto’s. Kijk, wij geloven in de kracht van verhalen. Hoe ze ons kunnen verbinden, inspireren en helpen nieuwe relaties op te bouwen.

Daarom willen we ons verhaal met u delen. Want, geloof het of niet, wij zijn echte mensen die dit bedrijf runnen en niet zomaar een computerprogramma dat door iemand is ontworpen.

We geven om onze klanten omdat we na jaren in de auto-industrie gewerkt te hebben, de noodzaak inzagen van een verandering. Een behoefte aan een betere manier om dingen te doen. Een behoefte aan een proces dat meer ten goede komt aan de consument dan aan de dealer.

En we gaan ons verhaal met u delen. Zie het als een klein kijkje achter de schermen van wie auto verkoop echt is en waarom wij het zijn. En uiteindelijk, waarom we om je geven. Want daar komt het allemaal op neer. Wij geven om u. Niet om onszelf, maar om u, de koper.

Hoe het allemaal begon

auto verkoop is ontstaan uit een idee dat onze oprichter en voorzitter, Tommy Collins , had voor een betere manier van auto’s kopen. Sinds hij voor het eerst werd geïntroduceerd in de autobranche in 1997 in Orlando, FL heeft hij een passie en diepe interesse in hoe dingen werken en waarom.

Tommy Collins begon als autoverkoper, maar dat weerhield hem er niet van om naar nieuwe hoogten te streven. Hij kreeg al snel promotie en klom op bij zijn plaatselijke opkoper bestelwagens -dealer, waar hij verschillende prijzen en erkenningen in ontvangst mocht nemen.

Niet om op te scheppen, maar we zijn behoorlijk trots op onze oprichter. Hij kreeg de status van Legende en Leider voor verkoopvolume, financieel volume en klanttevredenheid, evenals de Ford BPN Summit club erkenning en de Ford E2 Employee Excellence topgroep voor klanttevredenheid, verkoopvolume, en product master certificering. Dat zijn een aantal solide kwalificaties als je het ons vraagt.

De visie voor auto verkoop

Terwijl Tommy Collins in de autobranche werkte, zag hij letterlijk de veranderingen voor zijn ogen gebeuren. De markt evolueerde snel naarmate het internet meer en meer ingang vond in onze samenleving.

Mensen wendden zich tot online informatie om auto’s te kopen en dealers zagen deze trend. Maar Tommy Collins zag een gebrek aan transparantie tussen de dealers en de consumenten en realiseerde zich dat de online rol van dealers was om klanten op het terrein te krijgen, niet om hen de meest accurate informatie te geven.

De online markt bleef zich ontwikkelen, en bedrijven zoals Autotrader begonnen diensten aan te bieden als lead generators voor de dealers. Deze bedrijven rekenden de dealers een aardige cent aan (en doen dat nog steeds) voor de toegang tot de privé-informatie van de klant.

Deze dienst is uitgegroeid tot een bron van frustratie voor zowel de koper als, omdat hun informatie wordt gedeeld met meerdere dealers die leidt tot een krankzinnige hoeveelheid ongewenste verzoeken. Serieus, veel te veel telefoontjes en e-mails gaan uit naar mensen die niet eens weten hoe hun informatie is gedeeld.

Tommy Collins  had een visie om het anders te doen. Hij wilde een online marktplaats waar mensen zich comfortabel konden voelen dat hun informatie niet werd gedeeld met verschillende bedrijven, en ze konden vertrouwen op de service waarmee ze werkten.

Hij wilde ook dealers helpen om niet langer afhankelijk te zijn van deze diensten voor lead informatie, wat duur was en zelden leidde tot een verkoop.

De unieke auto verkoop aanpak

En dat is het moment waarop het idee voor auto verkoop werd geboren. We hebben een eenvoudigere auto koopervaring ontworpen door professionals uit de industrie de behoeften van de klant te laten vertegenwoordigen en tegelijkertijd hun portemonnee en privacy te beschermen.

Wij bieden consumenten een eenvoudige ervaring waarbij ze eenvoudig kunnen zoeken naar het voertuig dat ze willen en meer informatie hierover kunnen opvragen zonder dat hun privégegevens of oh-zo begeerde e-mailadres wordt verkocht aan derden.

Ons proces om u de beste deal te bezorgen is niet ingewikkeld. Nadat een aanvraag op onze website is geplaatst, nemen wij rechtstreeks contact op met de dealer om de beschikbaarheid, prijzen en financiering te bevestigen en een proefrit in te plannen.

Er wordt geen informatie doorverkocht en door nauw samen te werken met de dealer kunnen wij garanderen dat wij de beste prijs voor onze klanten kunnen garanderen. Alle dealer telefoontjes, emails en verzoeken worden via auto verkoop geleid zodat de consument niet wordt lastig gevallen. Dit bespaart u tijd en gedoe tijdens de hele auto shopping fase.

Plus, er zijn nooit kosten of verplichtingen om van onze diensten gebruik te maken, we zijn er om u te helpen. Als de consument besluit te kopen, geweldig! Wij brengen ze in contact met de dealer vertegenwoordiger, maar blijven rustig op de achtergrond om ervoor te zorgen dat elke partij wordt beschermd.

Conclusie

Wij geloven dat het kopen van een auto niet stressvol of pijnlijk hoeft te zijn, of u uw privégegevens moet kosten. Ons proces is eenvoudig, maar soms is eenvoud beter. Wij geloven in transparantie en openheid naar zowel de consument als de dealer om tot een deal te komen waar iedereen zich goed bij kan voelen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.